,

http://event.2parale.ro/events/click?ad_type=product_store&aff_code=201c16d90&campaign_unique=7c0960f13&unique=38c51cf33

Friday, March 30, 2012

Razboiul mancarurilor

Acesta este unul dintre cele mai bune filme vazute de mine de cand ma aflu pe acest pamant. Daca iau in considerare cate culnostinte iti trebuie, sa intelegi ceva de la prima vizionare si cat de multe spune intr-un mod "ludic" si autocenzuratintra in top 3 ALL TIME.
Respectul meu merge catre Stefan Nadelman (scenarist, regizor si producator si echipei sale formata din (Adam Levine, Dick Zved, Ben Neill) Pentru cei care nu au preocuparile geopolitice necesare pentru a intelege, va ajut prezentandu-va ceea ce eu am vazut doar in proportie de 60 % dupa a III a vizualizare. Cine sunt personajele? Afla aici, eu am recunoscut vreo 50%( si sunt un gurmand :P)

Vezi filmul apoi afla care e succesiunea evenimentelor in josul paginii;).


1. The World
2. WWII - Holocaust / French surrender/ London Bombing /Pearl Harbor / Battle of Midway / D-day / fall of Berlin / Hiroshima
3. Arab-Israeli War

- Brits leave Israel

- Israel expands territory
4. Korean War

- China and Russia back the North

- The US back the South
5. Cuban Missile Crisis
6. Viet Nam

- China and Russia back the North

- The US back the South
7. Cold War

- Arms race
8. Intifada
9. Gulf War

- Iraq invades Kuwait

- Scuds

- Smart bomb
10. 9/11
11. Afghanistan
12. Gulf War II

- Shock and awe

- IED
13. Bug Food

No comments:

Post a Comment