,

http://event.2parale.ro/events/click?ad_type=product_store&aff_code=201c16d90&campaign_unique=7c0960f13&unique=38c51cf33

Friday, March 30, 2012

SKYLINERS

Cand eram convins ca nu mai au ce sa inventeze cei pasionati de sporturile extreme , am primit un link cu acest film si....supriza, iar am ramas cu gura cascata. Sebmontaz.com prezintă un documentar despre pasiunea pentru (highlining) mersul pe sarma la mare inaltime in zonele montane.Probabil ca urmeaza un film despre mersul pe bicicleta pe sarma la mare inaltime.;) "Am filmarea şi partajat momente unice împreună cu prietenii mei timp de 18 luni. Aceasta a fost o experienţă minunată pentru mine şi am vrut să vă împărtăşesc câteva dintre aceste momente cu voi prin intermediul unui documentar."

Filmat şi editat de Seb Montaz.
Vizitaţi blog -ul de aventura: sebmontaz.com
Locaţie: Mont Blanc , Alpi .
PS: Ne apucam si noi? :))


No comments:

Post a Comment