,

http://event.2parale.ro/events/click?ad_type=product_store&aff_code=201c16d90&campaign_unique=7c0960f13&unique=38c51cf33

Sunday, March 11, 2012

Light painting

In ratacirea mea zilnica pe internet m-am intalnit cu aceste filmulete. La inceput, nu prea am inteles despre ce era vorba , insa dupa ce m-am lamurit un pic am ramas cu gura cascata de ce.
Light painting reprezinta o combinatie intre Fotografie si Stop motion animation.

Noaptea daca faci o fotografie fara blitz si plimbi o lanterna sau un led prin cadru, pe fotografia finala va aparea o linie si nu un punct. Daca desenezi mai multe obiecte pe diferite fotografii si apoi le vizualizezi una dupa alta iti iese un film.

Am ales si eu 2 care mi-au placut foarte mult. Vizionare placuta si nu uitat ca in spatele fiecarei forme luminoase este un om care misca o luminitza. ;).






<

No comments:

Post a Comment